Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na wiosnę skończone będą hamulce. Niestety okazało się, że mało jest fajnych zestawów, które zmieściłyby się w feldze 17-calowej. Tak więc musiała nastąpić zmiana na większe obręcze. Wybrałem 18 cali, bo tu już da się coś sensownego upchnąć, a auto nie wygląda jeszcze jak wóz drabiniasty, jak ma to miejsce przy 19" i w górę.
Felgi, które wybrałem, to Japan Racing JR6. Mogą się wydawać trochę "darkowate", głównie ze względu na ilość otworów, ale spokojnie - to znana firma, choć głównie w kręgach JDM.
Skąd taki wybór? Hmm... mam pewien plan związany z tymi felgami, na razie nie chcę zdradzać. A jeśli mi to nie wypali, to wyglądają całkiem nieźle na E34, więc nie będą kłuły w oczy.
Nie podobają mi się oryginalne dekielki w tych felgach, logo JR nijak pasuje. Kombinuję jakieś customy. Jeśli wyjdzie to jakoś w miarę, to z pewnością pokażę efekt.
Przy okazji wykonałem jeszcze jednego małego moda - coś, co bardzo przydaje się przy gwincie, zwłaszcza na spokój duszy. Kupiłem i założyłem rozpórkę, więc raczej nie grozi pęknięcie przedniej szyby. Rozpórka jest całością, nie jest skręcana. Dzięki temu zyskujemy lepszą sztywność kosztem łatwości dostępu do silnika. Ale umówmy się - po co mam teraz grzebać w tym silniku?
bedzie swap na m50b25nv ?? czy moze m52b28 ?
OdpowiedzUsuńBędzie coś dużo większego i mocniejszego :)
Usuńczyżby m60b40 lub s38b36 ??
UsuńNie :P Silnik w ogóle nie z BMW
UsuńWsadzać inny silnik niż od BMW do BMW to świętokradztwo (╯°□°)╯︵ ┻━┻
OdpowiedzUsuńNie jestem fanatykiem BMW więc mnie to nie rusza :P
Usuń